Este fin de semana. - Reisverslag uit San Pedro, Costa Rica van Marleen Rosien - WaarBenJij.nu Este fin de semana. - Reisverslag uit San Pedro, Costa Rica van Marleen Rosien - WaarBenJij.nu

Este fin de semana.

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

15 Oktober 2008 | Costa Rica, San Pedro

Hoi hoi allemaal!

Even een kort bericht (hoop ik). Ik heb het wel naar mijn zin op het kinderdagverblijf. De kinderen zijn over het algemeen lief en aanhankelijk en willen me maar al te graag helpen als ik iets niet snap. Vandaag hebben we ballonnen versiert (bedankt mama voor de tip!) i.v.m. mijn verjaardag. Het werd een hele knoeiboel met de door mij aangeschafte lijm en stiften, maar dat gaf niets, we hadden lol. Sommige zijn echt heel leuke geworden. Helaas geen foto's nog van de school, die houden jullie nog te goed.
Verder was het plan morgen met z'n vieren (Marleen, Carlijn, Sina en ik)naar Manuel Antonio te vertrekken voor een verjaardag op een tropisch strand, maar we gaan wederom naar de Caribische kust. Het is namelijk noodweer aan de Pacifische kust en alles staat blank en sommige wegen zijn onbegaanbaar. Heel erg vervelend voor Federica (nummer 5 zeg maar) want die is deze week al begonnen met het schildpaddenproject waar wij volgend weekend heen gaan en dat zo'n beetje naast Manuel Antonio ligt! Die zal wel natte voeten hebben... Maar goed, wij gaan dus dit weekend naar Puerto Viejo, dat meer naar het zuiden ligt dan Cahuita (ons eerste weekend). Ik heb er zin in en ben benieuwd naar hoe we mijn verjaardag gaan vieren. Ik heb de meiden een cocktail beloofd en dat ik er zelf ook een neem! Dat wordt lachen! De verjaardagskaarten zijn nog niet gearriveerd, dus voor diegene die er een hebben opgestuurd, alvast bedankt, maar ik heb ze dus niet op mijn verjaardag (snuf, snuf).
Nou zo is het wel weer genoeg, zondag of maandag meer!

Liefs, Marleen

  • 16 Oktober 2008 - 09:06

    Miranda:

    Hoi Marleen, het blijft leuk om jouw verhalen te lezen.

    Kaartje komt nog, maar ik wil je nu alvast een hele fijne verjaardag wensen! Dat de cocktail maar mag smaken! Wil je de andere meiden vragen om daar een foto van te nemen!

    Veel plezier, groetjes, Miranda

    ps: ik moet je nog namens Wessel en Matthijs bedanken voor de verjaardagskaarten!

  • 16 Oktober 2008 - 12:49

    Corrie:

    Hallo Marleen,

    Lijkt me heel erg leuk wat je daar doet allemaal.
    Zo blijven we wel op de hoogte met wat je allemaal meemaakt, leve de computer.
    Wij willen je met ze alle feliciteren met je verjaardag hiep hiep hoera bedenk het gezang er zelf maar bij.

    groetjes van ons allen,
    Frits, corrie, sander, femke, lobke

  • 16 Oktober 2008 - 16:06

    Oma.:

    Leuk idee, Marleen die ballonnen, Moet je ook tracteren? Omdat je de Kaart nog niet hebt gekregen op deze manier vast Hartekijk gefeliciteerd enveel liefs van Oma

  • 16 Oktober 2008 - 17:59

    Rineke:

    Hoi Marleen, Ik ben ook weer achter de pc. Heerlijk om je belevenissen te lezen. En vandaag natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

  • 16 Oktober 2008 - 18:23

    Anita:

    Hoi!

    Ik snap het niet helemaal - het is nu nog 16 oktober, dus hoe weet je nu al, dat je de 17e geen kaarten krijgt? Misschien moet je ook even in je digitale brievenbus kijken voor je dit weekend op pad gaat!
    We wensen je een heel gezellige tijd met je vriendinnen!

    Veel liefs, Rob, Anita, Mark Joost en Sinan


  • 16 Oktober 2008 - 19:58

    Anja:

    hola! Hier is het nu jouw oudejaarsavond, ik hoop dat je je lekker jarig en feestelijk gaat voelen, proost met de cocktail alvast! groetjes

  • 16 Oktober 2008 - 20:57

    Oom Krijn,Tante Riet:

    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een fijne dag van en geniet van je verblijf daar!
    Verjaarszoen.

  • 16 Oktober 2008 - 21:15

    Aimee:

    hooi=D
    je bent bijna jarig!
    Ik vind het echt leuk om al dei verhalen van jou zo te lezen, en ben blij dat je het daar naar je zin hebt!
    ps: nog heel erg bedankt voor je kaart! hij is echt leuk.

    hele dikke knuffel,

  • 16 Oktober 2008 - 21:39

    Cliff:

    cocktail-lachen? hoezo, er zijn ook alcohol vrije cocktails hoor. en over die kaarten: komt er geen post op vrijdag in Costa Rica? Zie anders het bericht van Anita. hoe dan ook, heel veel plezier en Van Harte. En gedraag je :-)

  • 16 Oktober 2008 - 22:07

    Frederique Y Esther:

    Hey Marleen, wij hebben een vraagje. We zijn momenteel zelf aan het reizen. Ons plan is rond februarie/maart/april in Costa Rica te zitten. Weet jij of het mogelijk is daar te werken? Heb je daarvoor een werkvergunning nodig? En verdere info als je nog iets weet
    Ons email adress is : loressa_@hotmail.com
    Veel plezier nog daar! Leuke fotos
    Liefs Frederique en Esther

  • 17 Oktober 2008 - 07:21

    Melanie:

    Hoi Leen,

    ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt met cocktail en al! Wat een aparte ervaring moet dat zijn om daar met kinderen te werken. Vast andere gebruiken, je zei al dat de groepen erg groot zijn en er weinig aandacht voor ze is. Kan je ze, als ze niet te snel praten wel een beetje begrijpen?

    Binnenkort ook weer een mailtje, hier is het bijna herfstvakantie, eindelijk......

    Ben benieuwd naar je verjaardagsverhalen ;-)

    Groetjes, Mel

  • 17 Oktober 2008 - 13:55

    Scotty:

    Hoi Marleen, nogmaals gefeliciteerd en de kaart bewaar ik wel tot je terug bent, weet ik tenminste zeker dat 'ie aankomt! Heel veel plezier met je vriendinnen en de al dan niet alcoholische cocktail! Groetjes (ook namens Jos natuurlijk) van Scotty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Ik ga ruim 2 maanden naar Costa Rica, waar ik 1 maand Spaans ga leren en 1 maand vrijwilligerswerk ga doen. Daarna heb ik nog een week om het land verder te ontdekken.

Actief sinds 12 Juli 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 25995

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 18 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: